Latest

Hama Penyebab Utama Kudis Buta

Assalammualaikum , selamat malam semua . Fira terpanggil untuk mengupas pasal kudis buta ni sebab baru ni fira ada pergi hospital. Then, terjumpa dengan sorang budak ni ada masalah kudis

Amalan Berpantang Selepas Bersalin

Berpantang merupakah salah satu aktiviti wajib yang perlu dilakukan / dihadapi oleh semua wanita yang baru lepas melahirkan anak. Amalan berpantang ini adalah untuk memastikan badan si ibu benar-benar pulih dan

Akhirnya, Berjaya Hamil

Rezeki seseorang tak sama, jangan sesekali pertikaikan rezeki seseorang kerana kita semua ada rezeki yang tersendiri.  Ada yang diberi rezeki harta kekayaan , tetapi tidak bahagia.  Ada yang diberi masalah

Aku Penghidap Sakit Kronik!

Aku Penghidap Sakit Kronik Zaman sekarang ni ramai sangat kita tengok yang kerap  sakit kan . Kadangkala individu tu sendiri pun tak tau yang dia menghidap penyakit. Ada yang dah

Senarai Harga Shaklee 2017

Assalammualaikum, macam yang kita semua tahu harga produk shaklee telah naik sedikit bermula pada bulan mei 2017. Berikutan dengan keadaan ekonomi sekarang. Tetapi jangan risau, bukan semua produk dinaikkan harga,

Menderita Buang Air Besar Beserta Darah!

Kanser merupakan penyakit yang amat ditakuti oleh semua individu,tetapi, walau bagaimanapun jika kita dipilih sebagai individu yang menghidap penyakit kanser usus besar janganlah kita berputus asa.Carilah jalan keluar,Insyaallah kita pasti

Jamu moden !

Sapa tengok berita semalam?kecoh kan pasal produk terlarang yang pastinya ramai yang dah amal dan guna bertahun tahun lamanya. Salah pengguna atau pengasas ? haa jawab hihi.Ramai yang tahu akan