• Family trip 2018

    Pool Mewah Dalam Kawasan Kampung

    Bila sebut kampung ja mesti kita mula bayang ada tasik, sungai dan sebagainya. Jauh sangat nak bayangkan kolam mewah kan. Tapi, hampa mesti terkejut lepas p satu tempat riadah ni. Tempat cantik dan kolam pun cantik sangat sesuai untuk bawa family mai riadah time cuti sekolah tau. Kat kampung Singkir je uolss Minggu lepas fira ada p satu tempat ni bersama family. Saja lah riadah dengan family ramai ramai kan hehe. Tempat ni memang sangat sesuai untuk mereka yang anak ramai yang tak mampu nak jalan jauh jauh. Dapat datang sini pun dah syukur tau dengan tempat menarik dan harga yang murah 🙂 Suasana kampung yang aman damai ditemani bunyi…