• TIPS - Penjagaan Muka

    Petua Hilangkan Daki Di Leher

    Harini fira nak share satu petua yang hanya menggunakan bahan yang ada kat dapur. Petua apa la agaknya eh hehe. Ok, sebenarnya fira nak share petua untuk nak hilangkan daki di leher. Malu kan kalau orang tengok muka putih elok mai tang leher berdaki. Tak kira lelaki atau perempuan, kita haruslah jaga penampilan diri. Penampilan diri ni merupakan suatu benda yang sangat penting sebab penampilan yang buruk atau kotor boleh menyakitkan hati sesiapa yang memandang sekaligus menimbulkan ketidakselesaan buat diri sendiri juga.   Eh, dah kenapa orang nak sakit hati tengok penampilan kita yang kotor dan buruk?   Haa jangan salah faham, bukanlah sakit hati tu bererti benci. Tapi, lebih…