• TIPS - Penjagaan Muka

    Ikhtiar Hamil dengan Vivix Shaklee

    Ramai yang belum hamil boleh ikhtiar dengan vivix shaklee. Mungkin ramai yang sudah berhabis duit untuk dapatkan zuriat kan? namun sebagai manusia biasa kita perlu terus berusaha, berdoa dan selebihnya bertawakal . Semoga usaha kalian dilimpahi pahala dan diperkenankanNYA. Amin,   Abaikan suara-suara sumbang dan kata kata nista yang merobek hati dan perasaan . Teruskan dengan berusaha . Jika sudah pelbagai usaha yang anda lakukan, bolehla ikhtiar dengan vivix shaklee pula. Mana tau kot serasi kan.   Apa tu Vivix Shaklee?   Vivix shaklee adalah supplement antioksidan terbaik di dunia. Sudah diperakui secara klinikal . Vivix ni bertindak dalam memperbaharui dan membina sel daripada peringkat DNA badan. Jika sistem badan kurang…

  • TIPS - Penjagaan Muka

    Petua Dapur

    3 petua dapur yang fira nak share dengan anda harini adalah:   -Tips Kerang lebih mudah dikopek -Ayam bakar lebih enak -Tembikai lebih segar dan enak     1)  Petua Kerang lebih mudah dikopek     Ramai ke yang dah tau pasal tips ni atau baru je tau lepas baca ni ? hehe ok untuk memastikan kerang lebih mudah dikopek adalah dengan cara mencampurkan sesudu minyak masak ke dalam air rebusan . Haa lepasatu korang boleh nampak kerang akan terbuka sedikit dan ia akan memudahkan proses membuka.    2. Ayam Bakar Lebih Enak     ok tips seterusnya adalah untuk memastikan ayam bakar  lebih enak rasanya. Ni rahsia ni hehe.…