• TIPS - Penjagaan Muka

    Aku Penghidap Sakit Kronik

    Aku Penghidap Sakit Kronik Zaman sekarang ni ramai sangat kita tengok yang kerap sakit kan . Kadangkala individu tu sendiri pun tak tau yang dia menghidap penyakit. Ada yang dah sampai tahap kronik baru dapat tahu tentang penyakit yang dihadapi , apa apa pun bagaimanakah kita merawatnya agar tidak terus merebak dan menjadi semakin teruk. Selalunya kebanyakkan penyakit kronik ni berpunca daripada kerosakan sel sel dalaman kita.Selain itu berpunca daripada radikal bebas. Kehadiran radikal bebas boleh mengancam kesihatan dan menjadi penyebab utama kepada pelbagai masalah kronik.   Apa Itu Radikal Bebas?   Radikal bebas adalah molekul yang kehilangan elektron, sehingga molekul tersebut menjadi tidak stabil dan sentiasa berusaha mengambil elektron…