Testimoni Hamil

Testimoni Hamil dengan Vivix Shaklee

Hamil dengan vivix shaklee? tak mustahil kan. Kita sebagai hamba Allas swt jika diuji dengan masalah zuriat.  ikhtiarlah selagi mampu kerana kadang ujian yang diberi adalah untuk menguji sejauh mana kesabaran kita dalam menempuh ujian .

Rezeki seseorang tak sama, jangan sesekali pertikaikan rezeki seseorang kerana kita semua ada rezeki yang tersendiri. Ada yang diberi rezeki harta kekayaan , tetapi tidak bahagia.Ada yang diberi masalah kewangan tetapi, hidup bahagia ada suami dan anak. Semua Allah swt dah atur cukup elok untuk kita hambanya.

Kita sebagai hambanya jangan anggap semua ujian ni tanda Allah tak sayangkan kita.
Tak, Allah nak hambanya usaha. Rezeki ni kita sendiri yang kena usaha dan cari. Kita buat ja kerja kita macam biasa. Allah swt tahu kerjanya dan tahu apa yang terbaik untuk kita. Jangan fikir negative dan jangan menghukum diri sendiri andai punya masalah hatta masalah tu sebesar gunung sekalipun.

Isu anak adalah satu perkara yang sering dibangkitkan oleh sesetengah pihak jika pasangan yang dah bertahun tahun mendirikan rumah tangga tetapi masih belum dikurniakan rezeki anak. Siapa kita untuk mempersoalkan tentang rezeki seseorang ? Tiada pasangan berkahwin yang tidak mahu anak. Semua pasangan nak tetapi masih belum dikurniakan rezeki.

Takpa , belum sampai rezekinya lagi. Pastinya Allah swt telah merencanakan pelbagai rezeki lain atau DIA hanya mahu menguji ‘sedikit’ pada seseorang bagaimana menghadapi dan berikhtiar. Jangan bersedih, berusahalah dengan penuh sabar. InsyaAllah pasti ada ganjarannya nanti.

 

Abaikan mulut dan kata kata dari orang sekeliling. Teruskan berdoa dan usaha. Fira nak share beberapa testimoni dari mereka yang berjaya hamil selepas amal vivix shaklee. Alhamdulillah, semestinya dengan izin Allah SWT.

 

 

Beberapa orang yang berjaya hamil dengan vivix shaklee

 

 

Testimoni 1

Hamil selepas 3 tahun menunggu 

 

Alhamdulillah, selepas beberapa bulan konsisten dengan dose yang agak berbeza saya ambil dari sebelum ni, saya akhirnya disahkan hamil selepas 3 tahun menanti.

Cadangan saya kepada anda yang mengalami masalah berikut, cuba ambil vivix secara konsisten,InsyaAllah dengan izin Allah tak lama lagi giliran anda pula. 

 

 

Testimoni 2

Period gelong 

 

Period tak konsisten, lepas amal vivix terus lekat. Alhamdulillah sangat bagus untuk kesuburan semestinya dengan izin Allah swt

 

 

Testimoni 3

Penantian selama 3 tahun 

 

Alhamdulillah , setelah beberapa lama amalkan vivix secara konsisten , akhirnya sampai juga rezeki kami suami isteri 

-nana

 

 

 

Testimoni 4

10 Tahun penantian 

 

Assalamualaikum

Saya Daud Mohamad. Berumur 33 tahun, telah berkahwin 11 tahun yang lalu dan dikurniakan seorang anak kini berumur 10 tahun.

Setiap kali berjumpa dengan adik beradik dan saudara mara. Soalan yang pertama ditanya mesti soal anak. Bila lagi nak tambah anak? Takkan sorang je? Merancang ke?

Fuh sabarjela yang tanya tu tak fikir langsung perasaan orang. Kesian kat isteri saya jadi stress bila orang tanya macam tu. Kadang-kadang yang tanya tu tak tengok batang hidung sendiri. Sebab ada yang tanya tu anak dia sendiri dah lama kahwin tapi masih belum dikurniakan anak. Emm tak tau nak cakap apa kan

Jawapan yang biasa saya berikan “belum ada rezeki lagi dan Allah sebaik-baik perancang” Saya dan isteri dah buat pemeriksaan doktor masing-masing tiada masalah.

Sebelum ni isteri makan produk Shaklee tak konsisten. Alhamdulillah sejak saya suruh wife minum Vivix konsisten selama sebulan lebih dan saya juga turut minum sekali. Akhirnya wife saya berjaya hamil setelah 10 tahun menunggu. Masa wife kata period tak datang lagi terus dia suruh saya beli pregnancy test. Alhamdulillah positif asbab minum Vivix dan semuanya dengan Izin Allah juga.

Berkat kesabaran dan doa yang tak pernah putus. InsyaAllah kami bakal menimang cahaya mata yang kedua pada bulan Julai 2017 nanti. Kini kandungan isteri saya dah 4 bulan lebih. Moga segalanya dipermudahkan.

Bagi mereka yang belum dikurniakan anak. Cubalah Vivix sebagai ikhtiar. Vivix ni berfungsi untuk memperbaiki sel-sel tubuh kita yang rosak akibat dari pemakanan yang tak seimbang, radikal bebas dan gaya hidup yang tidak sihat. InsyaAllah apabila sel-sel tubuh kita elok, kesihatan kita bertambah baik. Dan pengambilan Vivix dapat membantu meningkatkan kesihatan kita secara menyeluruh. InsyaAllah.

Alhamdulillah. Inilah Shaklee Effect saya.- ENCIK DAUD

 

 

 

Bagaimana Vivix Bertindak

 

Vivivx Shaklee merupakan tonik yang mengandungi resveratrol yang tinggi . Resveretrol ni bertindak sebagai antioksidan yang kuat berbanding antioksidan yang lain.

Fungsi resveratrol ni juga bertindak sebagai pelindung . Melindungi telur yang hampir , belum atau sudah matang dari oxidative damage. Tujuan melindungi telur agar tidak rosak kerana ianya mempunyai peluang yang lebih tinggi untuk SURVIVE, MEMBESAR dan DISENYAWAKAN.

Bagi perempuan , vivix dapat membantu proses ovulasi dengan cara melindungi telur ovum. Apabila telur ini dilindungi dan selamat, maka ianya mempunyai peluang yang tinggi untuk disenyawakan.

Kesimpulannya, Vivix amat membantu dalam proses kesuburan perempuan dan lelaki dengan meningkatkan kualiti benih telur, memanjangkan jangka hayat telur dan seterusnya meningkatkan peluang untuk disenyawakan.

Nak Cuba Ikhtiar dengan Vivix Shaklee?

 

 

Jika berminat untuk dapatkan vivix shaklee boleh dapatkan dengan fira. Fira merupakan pengedar sah vivix Sungai Petani & Seluruh Malaysia

Klik gambar untuk hubungi fira 

 

 

 

 

Harga vivix shaklee ?

 

Harga bagi sebotol vivix shaklee ni adalah RM475 , Tapi jika anda hendak jimat lagi boleh beli DUA botol vivix sekaligus kerana jika anda beli DUA botol sekaligus harga bagi DUA botol vivix RM 760. Jatuh sebotol vivix hanya RM360 sahaja.

Bukan itu saja, anda juga akan  dapat:

  • FREE MEMBERSHIP
  • JIMAT RM 114
  • CASH BACK RM 36 (next month)

 

Syafira Naser

Pengedar Vivix Shaklee Sungai Petani

Id 1177135

 

 

 

\

Nur syafira Bt Mohd Naser.24 tahun merupakan puteri tunggal En Naser dan puan Aniza. Tinggal di Sungai petani dan merupakan pengedar sah shaklee Sungai Petani. Untuk sebarang pertanyaan atau pembelian produk shaklee boleh terus whatsapp 0175039907

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge