• vivix shaklee

    Kelebihan Resveretrol Dalam Vivix Shaklee

    Kelebihan Resveretrol dalam vivix shaklee.     Apa itu Resveretrol?       Resveretrol adalah satu kompaun yang dijumpai dalam tumbuhan seperti Polyganum Cuspidatum dan Anggur Merah. Ia biasanya digunakan oleh tumbuhan untuk mengawal dari serangan parasit atau serangan persekitaran yang merosakkan. Kiranya ia satu antioksidan untuk melindungi diri.     Manfaat Resveretrol dalam vivix shaklee     1) Sangat bagus untuk kesihatan kardiovaskular -Resveretrol boleh mengelakkan penyumbatan pada arteri/ salur darah kita. Dia elakkan penyumbatan berlaku seterusnya mengelakkan dari kita terkena serangan jantung. sangat bagus untuk jantung !!   2) Resveretrol Mampu Menghalang Pertumbuhan Sel Kanser 3)  Resveretrol Mampu Menjaga Kesihatan Mata 4) Perangsang Testosterone   Apakah itu testosteron? …

  • VIVIX

    Manfaat Vivix Shaklee Untuk Kesihatan Optimum

    Vivix rasanya ramai dah tahu kan apa itu vivix. Selalu dengar kan pasal vivix shaklee ni, terkenal dengan supplement yang kaya dengan antioksidan dan sesuai untuk kesihatan optimum, tak kira lelaki mahupun wanita.   Beberapa manfaat vivix shaklee yang anda mungkin tidak tahu adalah seperti berikut:   Manfaat vivix shaklee untuk kesihatan optimum     Vivix bertindak sebagai antioksidan yang terbaik – Vivix shaklee mengandungi profil polifenol unik yang mempunyai kuasa antioksidan terbesar. Ia mengandungi gabungan polifenol iaitu ellagitannin dan asid ellagic yang dapat membantu melawan radikal bebas dalam tubuh kita.  Melindungi tubuh daripada jangkitan bakteria dan kulat Menggalakkan penuaan secara sihat – awet muda dan anti penuaan Mengurangkan komplikasi…

  • VIVIX

    Himpunan Testimoni Vivix Shaklee

    Vivix rasanya ramai dah tahu kan apa itu vivix. Selalu dengar kan pasal vivix shaklee ni, terkenal dengan supplement yang kaya dengan antioksidan dan sesuai untuk kesihatan optimum, tak kira lelaki mahupun wanita.   Vivix shaklee merupakan tonik campuran polifenol yang telah melalui pelbagai ujian makmal dan menunjukkan kesan positif terhadap 4 mekanisme penuaan sel, termasuk membantu melindungi dan membaiki kerosakan DNA, mempengaruhi pengawalatur genetik untuk jangka hayat sel, membantu penghasilan tenaga dari mitokondria dan melambatkan pembentukan protein AGE       Manfaat Vivix          vivix terbukti berkesan untuk : Antara manfaat vivix dan sebagai langkah pencegahan masalah adalah seperti berikut:   KANSER / TUMOR / KERADANGAN …

  • TIPS - Penjagaan Muka

    9 Penyakit Yang Kerap Serang Lelaki

    Benarlah setiap penyakit itu ada ubatnya namun bukanlah lebih baik mencegah dari awal. Lelaki meski dikaitakan culas dari aspek kesihatan , namun ada juga dalam kalangan mereka yang sangat menitikberatkan soal kesihatan tubuh badan.   Adakah anda tahu, kebanyakan penyakit yang menyerang baik lelaki mahupun perempuan berpunca daripada pemakanan yang tidak sempurna.   9 Penyakit yang kerap serang  kaum lelaki  adalah seperti berikut:   Sakit Jantung     Merupakan rasa sakit yang amat sangat pada bahagian dada secara berterusan sehingga setengah jam. Ia menjalar ke tangan kiri dan rahang .Pesakit akan mengalami kesukaran bernafas dan perasaan takut yang keterlaluan. Apabila saluran darah pada otot jantung tersumbat ,risiko kematian boleh berlaku…

  • TIPS - Penjagaan Muka

    Aku Penghidap Sakit Kronik

    Aku Penghidap Sakit Kronik Zaman sekarang ni ramai sangat kita tengok yang kerap sakit kan . Kadangkala individu tu sendiri pun tak tau yang dia menghidap penyakit. Ada yang dah sampai tahap kronik baru dapat tahu tentang penyakit yang dihadapi , apa apa pun bagaimanakah kita merawatnya agar tidak terus merebak dan menjadi semakin teruk. Selalunya kebanyakkan penyakit kronik ni berpunca daripada kerosakan sel sel dalaman kita.Selain itu berpunca daripada radikal bebas. Kehadiran radikal bebas boleh mengancam kesihatan dan menjadi penyebab utama kepada pelbagai masalah kronik.   Apa Itu Radikal Bebas?   Radikal bebas adalah molekul yang kehilangan elektron, sehingga molekul tersebut menjadi tidak stabil dan sentiasa berusaha mengambil elektron…