VIVIX

Vivix dan Masalah Kesuburan

Sedikit info buat anda diluar sana yang menghadapi masalah kesuburan..

sudah mencuba pelbagai cara tetapi masih tidak berkesan.Mungkin ALLAH ingin anda lebih berusaha..jangan pernah berputus asa..

 

Jom cuba ikhtiar dengan vivix shaklee.

 

Bagaimana vivix dapat membantu masalah kesuburan ? 

 

 

Pertama sekali anda perlu tahu apakah punca tidak subur.Penurunan kesuburan wanita bermula pada awal 30an. Malah, umur wanita sering dianggap sebagai faktor yang paling penting dalam potensi pembiakan wanita. Umur seorang wanita akan memberi kesan kepada oosit dan juga kualiti telur.

 

 

Apa itu OOSIT?

 

OOSIT bermaksud telur belum matang.

Bagaimana vivix dapat membantu menjaga kualiti oosit dan telur itu sendiri?

 

1) Vivix mengandungi resveratrol iaitu mempunyai peranan dalam memelihara kesuburan, melindungi sel-sel telur tidak matang/oosit dan berpotensi melanjutkan tahun subur. Apabila telur-telur ini dipelihara dengan baik dan tiada radikal bebas atau kerosakan, maka peluang untuk bersenyawa lebih mudah ?

2) Vivix dapat meningkatkan mitokondria,mitokondria merupakan organel yang terdapat dalam jumlah yang besar dalam kebanyakkan sel-sel dimana proses biokimia pernafasan dan pengeluaran tenaga berlaku.

telur /ovum memerlukan tenaga untuk split semasa proses persenyawaan berlaku. Untuk menjadikan sel badan lebih bertenaga, perlu ada banyak mitokondria dalam badan kita.

Mitokondria berfungsi sebagai tenaga kepada sel badan kita. so, bila kita minum vivix. mitokondria akan bertambah dan sel akan bertenaga dan mampu untuk split kan ovum tadi

Tesmoni mereka yang mengamalkan vivix shaklee

 

TESTIMONI 1 

 

vivix dan kesuburan

 

 

TESTIMONI 2

 

Penantian selama 3 tahun 

 

Alhamdulillah , setelah beberapa lama amalkan vivix secara konsisten , akhirnya sampai juga rezeki kami suami isteri 

-nana

 

 

 

TESTIMONI 3

 

 

10 Tahun penantian 

 

Assalamualaikum

Saya Daud Mohamad. Berumur 33 tahun, telah berkahwin 11 tahun yang lalu dan dikurniakan seorang anak kini berumur 10 tahun.

Setiap kali berjumpa dengan adik beradik dan saudara mara. Soalan yang pertama ditanya mesti soal anak. Bila lagi nak tambah anak? Takkan sorang je? Merancang ke?

Fuh sabarjela yang tanya tu tak fikir langsung perasaan orang. Kesian kat isteri saya jadi stress bila orang tanya macam tu. Kadang-kadang yang tanya tu tak tengok batang hidung sendiri. Sebab ada yang tanya tu anak dia sendiri dah lama kahwin tapi masih belum dikurniakan anak. Emm tak tau nak cakap apa kan

Jawapan yang biasa saya berikan “belum ada rezeki lagi dan Allah sebaik-baik perancang” Saya dan isteri dah buat pemeriksaan doktor masing-masing tiada masalah.

Sebelum ni isteri makan produk Shaklee tak konsisten. Alhamdulillah sejak saya suruh wife minum Vivix konsisten selama sebulan lebih dan saya juga turut minum sekali. Akhirnya wife saya berjaya hamil setelah 10 tahun menunggu. Masa wife kata period tak datang lagi terus dia suruh saya beli pregnancy test. Alhamdulillah positif asbab minum Vivix dan semuanya dengan Izin Allah juga.

Berkat kesabaran dan doa yang tak pernah putus. InsyaAllah kami bakal menimang cahaya mata yang kedua pada bulan Julai 2017 nanti. Kini kandungan isteri saya dah 4 bulan lebih. Moga segalanya dipermudahkan.

Bagi mereka yang belum dikurniakan anak. Cubalah Vivix sebagai ikhtiar. Vivix ni berfungsi untuk memperbaiki sel-sel tubuh kita yang rosak akibat dari pemakanan yang tak seimbang, radikal bebas dan gaya hidup yang tidak sihat. InsyaAllah apabila sel-sel tubuh kita elok, kesihatan kita bertambah baik. Dan pengambilan Vivix dapat membantu meningkatkan kesihatan kita secara menyeluruh. InsyaAllah.

Alhamdulillah. Inilah Shaklee Effect saya.- ENCIK DAUD

 

Nak Cuba Ikhtiar dengan Vivix Shaklee?

 

 

Jika berminat untuk dapatkan vivix shaklee boleh dapatkan dengan fira. Fira merupakan pengedar sah vivix Sungai Petani & Seluruh Malaysia

 

 

Klik gambar untuk hubungi fira 

 

 

 

 

Harga vivix shaklee ?

 

 

 

 

Harga bagi sebotol vivix shaklee ni adalah RM475 , Tapi jika anda hendak jimat lagi boleh beli DUA botol vivix sekaligus kerana jika anda beli DUA botol sekaligus harga bagi DUA botol vivix RM 760. Jatuh sebotol vivix hanya RM360 sahaja.

 

Bukan itu saja, anda juga akan  dapat:

 

  • FREE MEMBERSHIP
  • JIMAT RM 114
  • CASH BACK RM 36 (next month)

 

Syafira Naser

Pengedar Vivix Shaklee Sungai Petani

Id 1177135

 

DISCLAIMER: VIVIX SHAKLEE ADALAH SUPPLEMENT, BUKAN UBAT , IA TIDAK BERFUNGSI UNTUK MERAWAT , MENYEMBUH ATAU MEMULIH PENYAKIT KRITIKAL 

 

 

Nur syafira Bt Mohd Naser.24 tahun merupakan puteri tunggal En Naser dan puan Aniza. Tinggal di Sungai petani dan merupakan pengedar sah shaklee Sungai Petani. Untuk sebarang pertanyaan atau pembelian produk shaklee boleh terus whatsapp 0175039907

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge